Wygrzebane

Dotychczas nie wyciągałem staroci. Ale zapowiada się moda na masowe ekshumacje, więc niech będzie  tu  i mój wkład. Stanęło to w Sieci prawie pełne 9 lat temu i czytający niech ocenią czy i na ile świat tego osobnika się zmienił. Moje wrażenie: na gorsze.

Niedatowane wpisy z pamiętnika pamiętliwnika

Poszło gładko, przebrałem się za prezydenta i nikt nie zauważył. On mówił, że mnie nie mianuje na premiera, musiałem sam się wymianować. Obiecał mi, że co dwie godziny będzie mi składał raporty ze stanu prezydentury.

Lista agentów rośnie. Nie pamiętałem nazwisk paru ministrów sprzed 10 lat, Mściwo mi przyniósł pełen spis.

Nie wiedziałem, że jest tyle tych wykształciuchów. Kupiłem cztery nowe zeszyciki. Zapomniałem sprawdzić jak się nazywa ten dziennikarz co mówi, że nie umiem śpiewać.

Mściwo mi wstawił oczyszczacz powietrza w szafie. Zgrabny i ładnie udaje kamerę.

Powiedziałem Mściwie, że jak jeszcze raz pomyli mnie z bratem to mu odbiorę gwiazdę i będzie w tv tylko w Big Brother. Obiecał, że się poprawi. Ma mi wsadzić paru wykształciuchów.

Nie pisałem, było dużo roboty. Musiałem wypieprzyć chama, powołać chama, wypieprzyć chama i powołać chama. Pozowałem z chamem do zdjęć.

Coraz więcej roboty. Nawet nie wiem jaki jest miesiąc ale pokazałem tym Niemcom. Popamiętają.

Dziś pokazałem Rosjanom.

Mściwo zaaresztował.

Przeszedłem koło banku. Ale potem byłem u spowiedzi.

Zwolnili. Mściwo obiecał inne areszty.

Trzeba było wypuścić nowych z aresztu. Wywaliłem paru sędziów. Ja bym tam ich wszystkich, sami byśmy z Lechem dali radę.

Mściwo odwołał show w tv, wyszła jakaś strzelanina. Chyba pokażę teraz Francuzom.

Wywaliłem paru ministrów i kupiłem nowe Lego.

Pokazałem Francuzom. Napisali o mnie w Hebdo, że czegoś takiego jeszcze Francja nie widziała.

Wywaliłem nowe Lego, trudne jak cholera, wstawiłem chama, ale to ostatni raz. Mściwo obiecał coś na niego, na Tuska i na Jaruzela.

Wygłosiłem orędzie. Jak słuchałem siebie to aż się zdziwiłem, że jest tak fajnie.

Musieliśmy wypuścić tych nowych aresztowanych, są jakieś prawne kłopoty, zdaje się są niewinni. Myślę czy nie wykorzystać tego pomysłu z mundurkami, chyba chłopcy z rządu w marynarskich mundurkach z krótkimi spodenkami będą fajnie wyglądali.

Zrobię sobie nowe wybory. Lubię być wybierany. A póki co to zamówię w Chinach żołnierzyków. Czytałem, że oni coś robią z ołowiem.

Skomentuj

